Gradering og treningsleir våren 2026


Når: Fredag 12., Lørdag 13. og søndag 14.juni 2026
Sted: Stokkan ungdomsskole

Info om betaling i påmeldingsskjema som er sendt på facebook/SMS til registrerte medlemmer)

Alle som skal gradere seg til rødt eller høyere må ta med planker for knusing (se pensum).

Program
Fredag 12. juni
kl 18:00-20:00 Obligatorisk høybeltetrening for de som har rødt med to striper og opp

Lørdag 13. juni
Kl 09:15-11:00 Trening for de med hvitt, gult og orange belte
Kl 11:10-13:10 Trening for de med grønt, blått og blått med stripe
Kl 13:20-15:20 Trening for de med rødt, rødt med stripe(r) og sort

Søndag 14. juni
Kl 09:30-10:30 Gradering for de som har hvitt og gult belte
Kl 10:30-11:30 Gradering for de som har orange og grønt belte
Kl 12:00-13:30 Gradering for de som har blått og blått med rød stripe. Husk planker til rødt
kl 13:30-15:00 Gradering for de som har rødt og opp. Husk planker

Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.